TABUNG SAKURA

Friday, June 26, 2009

rEUniOn 5sCIENce1

semalam telah selamat la berlangsung majlis reunion
tok kelas 5 science 1 2007
(kelas aku time form 5)
nk merelisasikan majlis ni kiteorg kene melalui pelbagai ujian
kene bergaduh sesama sendiri
bertengkak antara satu sama lain
bertelagah
berbincang tak mengira masa
sume ni menuntut pengorbanan yang tinggi
(aku penat laaa nk pikir lagi)
tapi alhamdulilah semalam
majlis tu telah berjalan dgn jayanya
walaupun korum kita orang tak penuh
(terkilan sikit la)
makanan banyak sgt lebih
tapi
nasib still bleh cover lagi
(tu lah degil sgt..aku dah pesan jgn membazir...)
tapi takpelah
takde yg nk bermasam2 muka
xde yg tak puas ati
sume happy

tapi sebagai kesimpulannya

  • jgn lantik mohammad naqiuddin sebagai pengarah projek sebab dia tak boleh buat keje, berlagak bagus tapi hampeh,lembab,suka ikut otak dia,dia sngal dam yg paling penying aku benci dan muak dgn dia
  • jgn tunduk pada cadangan orang kaya yang bernama mohd nurizzat sebab dia sgt suke membazir duit dan tolong ingat yg orang lain ada duit dan tak heran dgn duit2 dia..kami bkn mata duitan (tu duit mak,bapak ko bkn ko punya duit taw!!!)
  • soal makanan otak ahmad yunus blh kita gunakan..dia pandai baget..pandai masak...makanan dia mmg sedap2 (aku kekenyangan semalam..huhu)
  • jgn cube nk tunjuk hebat lak ek mohd salleh sebab ko guna duit too much semalam..ko blh bagi kawan2 ko bankrup taw
  • aku??? diorg cakap menyesal lantik aku jadi bendahari (bkn sbb aku songlap duit taw) sbb aku ni kedekut..mulut aku akan xhenti bercakap selagi aku nampak ada diantara kawan2 aku yg cuba2 untuk membazir pada majlis ini..huhu..cakap la ape yg korang nk cakap coz aku xnk ada lagi pembaziran pada hari semalam!!!

semoga kita semua dapat berjumpa kembali pada majlis2 akan datang dan yang paling penting aku nk korum kelas akui cukup!!!!

No comments:

SEHATI BERDANSA