TABUNG SAKURA

Monday, April 20, 2009

d!a dAtanG???

dia dah datang..entah kenapa ek tetiba je mood stdy aku datang..
saat roomate aku bergelumang dgn bantal dan selimut...
saat kak yat bermain dgn mimpi..
saat kak kd mengusap mata menahan ngantuk...
saat tu aku duk tercongok kat atas meja... hanya dgn bertemankan
laptop kesayanganku dan buku2 eco yang bersepah2...
saat itu juga bf aku menghantar msg menyatakan kerinduan nya...
arhgggghhh!! sejak dua menjak ni banyak duit yg aku laburkan pada kedai2 topup di segamat
(especially kedai topup sebelah mcd) dan akak2 yang menjual topup kt sekitar uitm ni ek...
aku rasa dah byk sgt aku wat pelaburan ni...
tapi bile ntah aku nk dapat pulangannya...
huhuhu...
k laaaaa nk smbg kembali wat past sem eco ni...
nite

2 comments:

nanazy said...

bese r 2 za..
ak pn byk b'habis sjak ad bf.
menci..
g la ko..
da wat pas sem eco..

sakura_heart_of_story said...

udah buat sampai sem apr 08 je...
tak larat..penat laaa
entah betul ke tak jawapan aku tu..

SEHATI BERDANSA