TABUNG SAKURA

Monday, August 31, 2009

i'm feel so tired and sad

aku tak tahu nk mula macam mane
aku penat laa
penat sbb macam2 ada kat kepala otak aku ni
serabut
mungkin aku tak tahu macam ne nak handle problem
lecturer aku penah cakap
"saya kalo stdy,sume masalah saya akan lupa"
tapi betul ke??
knp aku buat tapi tak menjadi pun
bukannya hilang tapi dia makin bertambah2
kenapa ek??
salah aku ke??
kekadang aku pun pelik dgn diri dan hidup aku ni
kekadang aku tersenyum sendiri
menangis sendiri
sebab ape??
sebab aku rindu
rindu zaman kanak2
semua indah
tak payah pikir masalah
tak payah pikir dunia yang ada berjuta masalah
impian yang hanya tinggal impian
dulu ex boyfriend aku penah cakap
"hani, setiap orang ada hidup masing2. dan setiap orang perlu lalui hidup ni walau ape pun rintangannya. yang penting segala tindak tanduk kita jgn sesekali mendukakan dan menyakiti family especially our parent.."
tapi aku tertanya2 apa salah tindakan aku ni??
aku hanya nak menyedarkan parents aku..
mungkin cara aku ni salah
mungkin aku ikut amarah
tapi aku terpaksa
dan sekarang aku terima akibat
*i'm feel so sad now..i need someone who can give spirit to face this..awk, saya perlukan awk sekarang...*

No comments:

SEHATI BERDANSA