TABUNG SAKURA

Sunday, November 8, 2009

kerenah ke kerna??

huh..
aku agak tension la..
bkn ape..
semenjak duk kat u ni..
aku selalu sgt down..
kekadang rasa macam nak quit je..
tapi bila terpikir mama,abah,nenek,atuk..
aku jadi sayu..
aku nak belajar..
tapi..
aku xtahu macam ne nak belajar dgn tenang..
kat u ni,semua suka membandingkan antara satu dgn yang lain..
mmg la benda tu kekadang boleh push kita,tapi tahu tak benda tu jugak boleh buat kita down, sedih, kecewa..
aku bukan nak salahkan mereka..
dah mmg tu kerenah manusia..
tapi please paham perasaan orang yang tak pandai..

*entry ni hanyalah luahan hati seorang pelajar yang kurang pandai dan agak benggang kerna wujudnya assisment mark before final..patutnya benda tu di"keep" until kuar result..the blogger abselutely hite this so much*

No comments:

SEHATI BERDANSA