TABUNG SAKURA

Sunday, November 15, 2009

secebis hati

aku masih tak dapat lelapkan mata
entah knp susah aku tutup mata kebelakangan ni
kalo dapat pon mesti aku didatangi mimpi-mimpi buruk
entah ni ke balasan yang harus aku terima
makin aku pendam,makin parah hati ni..

aku harap tak akan ada siapa yang akan membaca blog ni
biarlah aku sorang je yang baca dan menjadi mengikutnya
sbb aku tahu,tak akan ada siapa faham akan hati ni
hati yang selalu menangis kerana sakit dilukai

bohong kalo aku cakap aku benci dia
tipu kalo aku cakap aku dah lupakan dia
salah kalo aku cakap aku dah tak sayang dia
tapi aku terpaksa
terpaksa membalut luka hati ni..

dan aku tak tahu sampai bila aku harus mengubati sakit ini
aku tak minta emas
mahupun permata
taupun belian
yang aku nak cuma penjelasan

yang aku terima herdikan
yang aku dapat pekik kan
yang aku peroleh kebencian dari kau..

pernah kau tanye hati ini
sakit dan luka yang gores sebesar mane??

aku tak pernah berniat yang hancurkan hubungan baru kau
tak pernah terlintas untuk aku merosakan hidup kau
kau marah aku kerana dia
aku benci aku sebab dia
kau tuduh aku yang buruk kerna dia
aku tak kenal kau lagi

aku tahu kau berpura
aku mengerti kau bersandiwara
aku faham kau berdusta
tapi kenapa tak kau jaga hati ni..
kau marah aku seperti aku ni sampah
kau tengking aku seperti aku ni musuh

aku tak tahu
kenapa ini yang kau buat kepada aku
ape dosa aku,ape salah aku
berdepan lah dengan aku seperti dulu
aku mohon..

*"Kau main hati dengan sedarmu... Benar ku mencintaimu tapi tak begini... KAU KHIANATI HATI INI.. KAU CURANGI AKU...." God knows... & til the day GOD speaks.... One fine day, I believe HE will..*

No comments:

SEHATI BERDANSA