TABUNG SAKURA

Thursday, December 31, 2009

Angan2 indah

nampak macam setiap hari aku post entry baru
aku pun tak tahu kenapa
padahal bukan ada story penting pon yang aku nak tulis

tapikan
sejak kebelakangan, setiap malam,
aku mesti tidor [hahaha..saja bikin lawak..]
tapikan
sebelum tidur mesti aku berangan

berangan tentang ape??
macam macam laa
sampai aku rasa aku boleh jadi menulis skrip dan pengarah
apa kes kan
mana tak nya,story anganan aku boleh bersambung sambung
sampai aku rasa boleh jadi telenovela
tajuk yang sesuai..[jap aku pikir..]
ha!tajuk telenovela aku
KISAH AKU DAN KAMU [entah..aku menjadi semakin mengong dan bengong sekarang..haha]

korang mesti nak tahu gak kan ape yang aku angan kan??
aku angan kan life selepas aku belajar
[ok2 aza..sampai situ saja..yang lain dont2..]

aku rasa semua orang ada anganan mereka sendiri
so berseronoklah dalam anganan korang..

*baik aku stop..kang banyak lagi yang aku mengarut..aku menjadi semakin kuat mengarut..tapi bukan mencarut ek..*

No comments:

SEHATI BERDANSA