TABUNG SAKURA

Wednesday, December 2, 2009

kisah tak sempurna

lama tak update blog ni..agak sibuk berpindah ke rumah baru..
nak cerita ape ek..kalau baca title kat atas mesti org jemu..
kalau ikut hati mmg tak nak cerita benda ni..tapi aku janji ni last aku story..
kalau tak nak baca sila baca blog lain ek..

2hari lepas,(30 nov)..
situasi 1:
selongakar beg baju,cari camera digital kesayangan..
cari cable tak jumpa..mula mengelabah macam org giler..
jumpa kat dalam laci..sudah nyayuk salah sendiri..huhu
(banyak sangat beg kat umah ni)

situasi 2:
ambik kad raya yang b anta..
take 2 picture sebagai bukti..
cepat2 send kat c..kebetulan dia ngah online..
just send gambar sign b yang ada signature dan tulisan sikit..

situasi 3:
penantian itu satu penyeksaan..
penat satu hari tggu nih..knp c tak reply..

situasi 4:
just send msg kt c lebih kurang mcm ni,
a:salam,saya dah send gambar tu,dapatkan? kalau gambar tu bkn b yang punya,maknanya saya yang salah..saya mintak maaf tapi kalo betul,saya takde jawapan untuk soalan awk..take care..bye..
c:gambar ape? xdapat ape2
a:xdapat?saya send kat 87
5 minit pastu(tetido xsdr)
c:mmg sign n tulisan dia
bila tersedar dan baca msg tu..
a:alhamdulilah, kebenaran dia pihak saya..thanks for last nite,take care,byee..

alhamdulilah,kebenaran di pihak aku..kisah ni takkan sempurna..tapi aku puas..puas sbb fair laaa untuk aku,dia dan kamu..kamu yang buat cerita ni bertambah rumit..aku pernah kata,"pls la ngaku je kat depan saya,saya janji saya keep dari dia" tapi kamu ego..so now and forever what can i say, padan muka ko!

aku percaya tak sia2 aku diuji demi cinta,tersembunyi hikmahnya..pasti!..cinta yang memungkinkan segalanya..kini aku bahagia..kenagan semalam,pergilah kau bersama tangisan gembira ini..

No comments:

SEHATI BERDANSA