TABUNG SAKURA

Wednesday, January 13, 2010

My hardest Part

i dont know how to story
i dont know why this happen
i dont have any power
i dont want to cry again
but all of this
make me down

kamu, dia tipu saya
kamu, dia hipokrit
kamu, dia buat saya sakit
kamu, dia buat saya kecewa
kenapa saya mesti kenal kamu dan dia

maaf
bukan saya nak jaja cerita
bukan saya nak rampas kebahagian
bukan saya nak bergaduh
bukan saya nak kamu terima saya dan tinggalkan dia
tapi kamu, dia

sakit hati ini, kamu dan dia puncanya
bengkak mata ini, kamu dan dia puncanya
keras hati ini, kamu dan dia puncanya
degil diri ini, kamu dan dia puncanya
ego diri ini, kamu dan dia penyebabnya!

semakin aku pergi jauh
semakin aku dihimpit kenangan
semakin aku lari
semakin kuat kenangan mengejar
macamana nak aku terus hidup tanpa kenangan bersama kamu?

bukan tak ada siapa yang sudi menerima aku
tapi aku semakin tidak ada hati untuk menerima mereka
kerana hati ini telah aku beri pada kamu
kenapa sukar untuk aku lupakan kamu

aku benci rasa ini
aku benci perasaan ini
aku benci jadi macam ini

untuk melupakan kamu
untuk melupakan kenangan bersama kamu
untuk membenci kamu
untuk hilangkan bayangan kamu

semua itu sangat susah
dan kali ini aku rasa sangat payah
teramat payah cuma untuk melupakan kamu
teramat susah untuk melupakan kamu seorang

aku rela hilang seluruh ingatan aku
aku rela aku hilang semua kenangan aku
aku tak rela lagi ingatan semua ini
tolong hilangkan ingatan aku terhadap semua kenangan itu

No comments:

SEHATI BERDANSA