TABUNG SAKURA

Saturday, January 23, 2010

Semua ini

aku tengok dia
aku nangis
aku rindu dia
aku nangis
aku sayang dia
aku nangis
aku ingat kenangan tu
aku ingat semua baju tu
aku ingat semua gambar tu
aku ingat semua peristiwa tu
aku ingat semua dikeliling dia
dan ini semua buat aku
berderai air mata

mungkin dia tengah sakit sebab itu aku macam ni
entah aku tak tahu
dan aku tak perlu ambil tahu
itu pesan dia
kata kata dia masih bergema dalam telinga ini
semua itu masih aku ingat
sampai mati
aku takkan pernah lupa

dia tengking aku di hadapan kamu
sangat kecuakan masa itu
aku hilang kawalan dan
dia hilang kewarasan
kita bersama mengigil
menahan marah
dia tahu kadar kemarahan aku
aku tahu kadar kemarahan dia

bersama mengawal kemarahan
dalam keadaan yang genting
ideal bukan? huh!
ideal sewaktu marah
itu memang perangai kita
nampak pelik tapi
itu memang kita

*pura pura ceria waktu berwebcam dengan azeera..hipokrit bukan?*

No comments:

SEHATI BERDANSA