TABUNG SAKURA

Friday, January 8, 2010

This is the fact

Dalam tempoh masa setahun :

purata aku send sms sebulan 1500++
aku abiskan rm400-rm700 utk prepaid
aku lebih pentingkan org lain daripada diri sendri
aku lebih amik berat pasal org lain berbanding diri sendri
aku lebih sanggup berkorban utk org lain dpd family sendri
aku lebih banyak abiskan masa fikir pasal org lain dpd fikir pasal diri sendiri
aku lebih banyak dengar lagu sedih dpd lagu happy2
emosi aku lebih banyak terganggu
aku lebih menghargai dpd dihargai

Bukan nak mengungkit cuma nak ingat kan diri sendri. Bukan nak minta 'award' cuma nak rasa dihargai. Yang seterusnya biarlah mcm tu aja. Skrip dah tertulis..aku cuma ikut aja.

*entry ni lahir dari ati, kadang2 kita tak sedar apa yang kita buat..walaupun yang kita buat tu tak tercapai dek akal*

No comments:

SEHATI BERDANSA