TABUNG SAKURA

Saturday, February 13, 2010

Aku Redha

mereka kata mereka sudah putus kasih
tapi semua itu hanya bohongan semata
kamu kata kamu tak bersama dia
tapi kamu tipu

sepanjang perjalanan balik dari segamat ke klang
aku renung kembali
semua telah aku lalui tanpa dia
telah lama aku melupakan dia
sebagaimana dia lupakan aku

aku mesti kuat
aku mesti tabah
aku mesti yakin
aku mesti berani

aku mesti bangun daripada dunia aku
untuk yang dulu tu
aku redha akan semuanya
aku percaya ada hikmah terhadap semua ni
aku sudah hampir berjaya sepenuhnya hidup tanpa dia
kenapa mesti aku menangis lagi untuk semua ini

Awak,saya redha kalau ini ketentuanNya
Kamu,saya harap awak jaga dia sebaiknya
Hati,aku tahu kau tabah dan kau kuat
Tuhan,terima kasih atas segalanya
Aku redha

No comments:

SEHATI BERDANSA