TABUNG SAKURA

Saturday, February 20, 2010

Kegianan aku

Untuk pengetahuan semua aku memang agak gian
Gian kenapa??
Gian nak masuk cinema
So time cuti mid sem ni aku manfaatkan sepenuhnya
Plus ada cerita baru yang memuatkan kekasih hati aku
Jadi apa aku nak tunggu lagi
Jom kita terjah

Hari : Khamis (18 Feb 2010)
Tempat : Jusco Bukit Tinggi
Kehadiran: Aku,Dila,Zeera,Tira,Fared
Tentatif:
11 pagi: Kononnya si Dila datang rumah menjadi driver kitaorang tapi hampeh. Dia bangun lambat. Samalah macam si Fared kedekut.
11.30 pagi: Dila & Fared sampai rumah aku dengan kereta wira Encik Rafi
11.40 pagi: Sampai rumah Encik Suder untuk ambil anak perempuan tunggal,Zeera
11.45 pagi: Sampai rumah Encik Saf ambil anak perempuannya dengan menekan hon yang kuat. Lalu anak perempuan tunggalnya,Tira,terkedek kedek keluar dengan kasut wages tingginya.
Then si Zeera dipaksa oleh Dila supaya drive kereta. Riak muka Zeera memang terkejut tapi dia mematuhi arahan si cerewet itu.
Around 12.15 tengah hari: Sampai Jusco. Tempat first ke toilet. Maklumlah mereka semua tong air bergerak Syabas. Sorry. Then terus pergi Cinema. On the way pergi cinema, Si Zeera jumpa kawan lama sekolah dia. Dia ingat ini cerita Jejak Kasih ke. Whatever la. Terus pergi tengok screen cinema check movie. Mostly all movie full in book. Just ada cerita Lu Pikirlah Sendiri. Tapi diorang macam taknak. But tinggal movie tu je yang kosong lagi. So tengok jelah. Memang itu pun story yang aku nak tengok.Malas nak cerita banyak banyak tengok jelah all picture ni. Capture by handphone Zeera yang mahal.

Our ticket. Aku yang belanja. Statement ini penting

Aku & Zeera

Fared, Dila & Tira


3.30 petang : Going to surau for solat Zuhur.
3.45 petang : Going to MCD for lunch. Terpaksa spend lebih duit sebab Macvalue Lunch sudah due. But it ok.Ini yang tinggal jadi kenangan.

Seem like me Pelahap. Oh no!

Hasil kami untuk hari itu

Then before kitaorang balik sempat la pergi cuci mata around that shopping complex. But no sales for this time. Just try,try saja la.

Before balik kitaorang main sorok sorok. Yang jadi tukang cari si Zeera. Yang menyorok pulak kitaorang berempat. Ke Zeera yang sorok,kitaorang yang cari. We all pon dont know. Whatever la.

Tepat pukul 7.15 malam aku sampai rumah. Seronok betul hari itu. Tapi aku tak puas la. Dan yang penting sekali Aku Sayang Korang semua.


3 comments:

dila said...

ye ktuk la aku...
aku x amek nnti taw la..

nurazeera_ said...

oh tidak!!!! ko curi gmba aku...ha3.
memg fun gile...tp btul ckp ko...xpuas lgsg kn...i feel d same way...huhu

Bukan Cinderella said...

dila:wahhh dah ada blog nampak..ko ingat ko artis ke nak berblog2 ni??hahaha
zeera:xpuas gilerr

SEHATI BERDANSA