TABUNG SAKURA

Friday, March 12, 2010

Tekad dan Nekad

Sekarang aku nak senyum
Senyum untuk semua
Aku betul betul nak lupakan dia
Serius!!

Bukan sebab penat dengar si Dila membebel
Bukan sebab tak larat dengar si Zeera bagi nasihat
Bukan sebab aku tak ingat semua itu
Bukan juga sebab aku sudah membenci semua

Tapi sebab
Dia sudah pilih jalan kebahagiaan
Dia sudah pilih permaisuri hatinya
Dia sudah pilih kehidupannya

Jadi kenapa aku kena bersedih?

So mulai sekarang
Aku nak belajar lupakan dia
Aku nak belajar lupakan page dia
Aku nak belajar tinggalkan semua kenangan dulu

Even aku rapat dengan someone yang berkait dengan dia
Aku hope aku dapat lupakan dia
Aku tahu tak mudah
Tapi aku tahu aku boleh

Kalau Zeera boleh,kenapa tak aku?
Kalau Dila nekad untuk lupakan,kenapa tak aku?
Aku yakin yang aku pun boleh juga
Boleh lupakan dia

Jadi mulai saat ini
Aku janji yang aku boleh lupakan dia
Memang semua kenangan itu melekat dalam kepala otak aku ini
Tapi itu tak bermakna apa apa
Aku tak perlu terus hidup dalam bayangan dia

Aku sudah dewasa
Jadi aku kene berfikiran matang
Jangan berfikiran kebudak budakan lagi
Aku kene rasional dalam buat pilihan

Jadi
Selamat Tinggal Awak!!
Bye bye

1 comment:

nurazeera_ said...

wah....gud2!!!! nice improvement...aku taw ko ley wat!

SEHATI BERDANSA