TABUNG SAKURA

Monday, June 21, 2010

Aku Menjadi Sangat Bersyukur

Last night ada someone bagi message kat inbox fb
Aku ingatkan siapa pulak yang tetiba hantar message
Rupanya ex kepada kawan ex aku
[Boleh fahamkan siapa,nama dia secret okay]

Actually dulu dia friend aku kat fb
Tapi tetiba dia terdelete aku
Aku  ingat aku ada buat salah kat dia
Al maklumlah aku kan kureng sensitif semasa bercakap

Okay malam tadi macam macam kitaorang share
Rupanya kawan baik ex aku dulu itu pun jahat jugak
Budak ini kene lagi teruk daripada aku
Okay straight to the point

Dan oleh itu,aku sangat sangat bersyukur
Serius aku rasa sangat sangat bersemangat sebab 
Kawan baru aku itu sangat bersemangat
Alhamdulilah

Kawan aku itu banyak terbuang masa,tenaga,duit
Semua sebab ex dia yang bongok itu
Apa dia ingat budak budak macam kitaorang ini bodoh ke
Hello,kitaorang bukan bodoh okay

Memang dasar tak tahu malukan korang ini
Even benda itu tak jadi kat aku tapi
Aku rasa sangat sangat sangat geram dan marah
 Kau ni memang bodoh
Tergamak kau buat adik kepada kawan kau sendiri macam itu

Eeeeii lu memang bikin gua panaslah
Gua punya perseption dengan lu
Sangat sangat tinggi dan baik
Tapi tak sangka rupanya cempedak jadi nangka
hahahahahahaha

Sekarang aku sangat bersyukur
Sebab dulu ex yang aku tergilakan sangat itu dah berpunya
Tapi aku telah  berjaya memutuskan mereka
Dengan bangga dan berbesar hati aku nak bagitahu
AKU GEMBIRA DENGAN PERPISAHAN ITU

Padan muka kau si lelaki sengal
muahahahahahahahahahahahahaha
Aku rasa nak ketawa depan kau sambil menari nari
Aku rasa sangat sangat sangat sangat gembira

Untuk ex kepada ex lelaki yang aku tergilakan itu
Awak,saya bersyukur sekarang sebab saya berjaya putuskan
Hubungan antara awak dengan dia dulu
Awak tak layak untuk dia langsung
Awak tak kenal siapa dia sebenarnya
That why saya gelak ketawa bila awak defend dia
Dia banyak pakai tipu muslihat depan perempuan
Dan bila saya dapat tahu awak bertunang tapi bukan dengan dia
Saya rasa nak menangis dan macam nak buat party untuk semua ini
Saya tahu awak tak faham apa yang buat saya gembira sangat
Tapi saya tahu hidup awak akan semakin bahagia tanpa dia
Awak layak untuk berbahagia dengan semua dugaan yang awak hadapi
Semoga Allah sentiasa memberkati hidup awak..

Untuk kawan aku yang baik tadi
Saya tak sangka kita senasib
Okay nanti kita buat sistem barter tau
hahahahahahha

No comments:

SEHATI BERDANSA