TABUNG SAKURA

Saturday, June 5, 2010

Anugerah Cinta

Beberapa hari lepas aku usha page Alaf 21
Then ramai pulak readers yang comment that
Novel Anugerah Cinta best
Therefore sempena aku nak keluar tengok Lagenda Budak Setan
Aku sempatlah singgah Popular beli novel

Aku just ingat tajuk novel itu
Without ingat novelist that novel
Plus aku sempat sekelip pandang covel novel itu
Therefore aku berkobar kobarlah nak membeli

Sudahlah nak cari novel itu memang lama
Tanya dengan orang yang kerja kat situ
Diaorang kata nak check kat stor
Sambil itu pun aku mengerahlah tenaga my geng cari kat rak
Then,diaorang kata novel yang aku cari 
Ada banyak lagi tapi tak tahu kat mana letak
Pulak!! Amboi ingat aku tahu ke diaorang letak mana?
Lama jugak aku dengan budak budak itu cari
Lastly,Dila found it!!

Novel yang aku beli
[terang lagi bersuluh aku salah beli sebab novel nie keluaran Kaki Novel bukan Alaf 21]



Tapi bila aku balik rumah
Aku rasa macam pelik tengok novel itu
Tapi aku buat tak tahu 
Saja nak menyedapkan hati sebab duit sudah melayang
Tapi aku kan macam sengal
Aku pergi usha Alaf 21 again
Ternyata novel yang aku cari itu bukan novel yang aku beli


Novel yang aku cari


Takpelah,nanti aku carilah novel ini yang sepatutnya
Melayang lagi sekalilah duit aku nanti



No comments:

SEHATI BERDANSA