TABUNG SAKURA

Friday, June 18, 2010

We Are The Mengarut And Gossip Geng!!


Ini post aku yang ke-200
Tak sangka sudah banyak jugak story
Yang di share with the public
Terima kasih sebab sudi membaca keluhan aku

Today aku sangat bosan
Malam tadi before tidur aku update handphone
Berterabur semua data nombor all my friends
So I cleans up bagi mudah untuk dibaca

Then aku tak tahu nak tulis ape
Pada my geng yang suka sangat mengarut
Penat aku fikir sampai tadi pagi tadi
Then tercetuslah idea
"The Mengarut and Gossip Geng a.k.a MGG"

Nak tahu siapa yang tergolong dalam this group
Okay,okay..Now I'm proudly present
[wah macam ayat buat present kat kelas..hahahaha]




Si cantik manis + comel + pemalu = Azza
Semestinya aku termasuk dalam geng ini
Dah namanya pun geng aku takkan aku pulak tak ada dalam geng ini



Nama budak ini mak nenek
Dia suka membebel macam mak nenek
hahahaha
Mak Nenek a.k.a Zeera
Dia selalu perasan comel dan dia sangat gila lensa



Dia ini pulak Dila
Dia pun suka membebel
Dia selalu telefon aku tanya gosip baru
Memang sah dia kaki gosip
hahahahaha



Ini Athira a.k.a budak paling 'alim'
hahahahaha
Dia jarang join kitaorang outing sebab parents dia tak bagi
Lagipun dia kene belajar masak sebab tak lama lagi
Dia nak kahwin
So dia kene buat preparation untuk diri sendiri dulu



Dia ini macam biskut chipmore
Suka main sorok sorok dengan kiteorang
Baru dapat jumpa dia last week
Nama dia Wahidah
Dia perasan yang dia macam CT
Sama ke??
hahahahaha



Yang ini satu satunya lelaki melayu terakhir
Dia baik tapi agak kedekut
Dia suka melayan kiteorang bila kitaorang mula mengarut
Dia pun sebenarnya kaki gosip jugak
hahahahaha
Opss lupa pulak,bos aku ini nama dia Farid
Siapa nak kenal,sila ambil nombor dari aku
huhuhu



Okay that all about MGG
Actually nak bagi nama The Gosip Girls
Tapi sebab ada jejaka handsome sorang itu
Aku terpaksa tukar
hahahahaha



SEHATI BERDANSA