TABUNG SAKURA

Monday, July 19, 2010

Happy Birthday Mama

This entry special dedicate to my lovely mama. Malam tadi sebelum tidur sempat massenge mama. Wish happy birthday to mama. hehehe. Akak sayang mama. Tak tipu ni.



Semoga mama terus sihat waafiat. Jangan lupa makan ubat. Nak kene paksa makan ubat mama kakak ke? Ke nak makan ubat sumbat dalam roti? hahahahaha. Mama jangan sibuk kerja je. Nanti adik bising. Mulut dia nak kene sumbat dengan kasut tumit 2 inci kakak tu. Jangan bagi abang kereta satria neo tu. Nanti tunggu dia dapat gaji baru bayarkan downpayment kereta. Nanti kalau dapat duit hujung bulan ni simpan banyak banyak. Jangan asyik nak bershopping je. Jangan asyik nak tolong bagi pinjam duit kat orang. Jangan asyik kesiankan orang je. Jangan lupa hadiah untuk kakak tau. I need new handphone. Akak tak mahu blackberry lagi la. Nanti akak nangis kalau dapat handphone tu. Tapi akak rasa nak mama tambah lagi satu hadiah untuk akak laa. Cermin mata akak macam dah sengal kekadang. Nak yang baru boleh? hahahaha [aku konfius ni hari jadi siapa sebenarnya? whateverlah. My mum akan kaya hujung bulan ni.hehehe]



Akak doakan mama gembira selalu. Jangan asyik marah marah. Kumpul gosip banyak banyak. Nanti akak balik raya,mama boleh cerita. hehehehe. Nanti hujung tahun ni kita pergi holiday ek. Taknaklah pergi Ledang. Tak best. Anyway nanti akak search tempat yang best best sikit.

Selamat hari jadi mama yang ke bape ek?? hehehe. rahsialah. Mama dah tua tapi orang kata mama muda. So mama selalu perasan. Takpe akak layan je. Nanti akak kurus mama makan hati. hahahaha. Doakan anakmu yang jauh diperantauan ni [tetiba rasa nak dengar lagu Dendang Perantau dengan Dari Jauh Ku Mohon Maaf.hahahaha. Mood raya pulak.]



I still in diet okay. Say no for the cake even this cake look delicious. Takpe I sanggup tengok dari I makan. Nanti I gemuk siapa nak jawab?  11 hari berdiet. Hidup sihat tanpa makan banyak. hahaha

2 comments:

Anne M. said...

hepi besday to ur mom!

stil vouge meh

sakura lover's said...

okay..thank dear

SEHATI BERDANSA