TABUNG SAKURA

Tuesday, September 21, 2010

Dia Act Macam Kerja Kebun, Saya Act Sebagai Gadis Comel

Hai. Saya gadis comel. Sedang dilanda senyuman untuk hari ni. Saya suka senyuman ini. Saya suka bahagia ni.
Pada siapa yang masih tak boleh terima kenyataan ni,sila buka hati kalian untuk menerimanya. Kerjasama anda amat saya hargai.hehe

KAU BUNGA CINTAKU VERSI ANUAR ZAIN

KAU KUMBANG CINTAKU VERSI AKU

Beku ku di sini,
Menantimu lelah sudah perjalanan ku ini,
Takkan mampu ku berdiri lagi,
Hampa semua tak terasa lagi.(tanpa mu)
jatuh ku ke jurang gelap tak berjiwa lagi,(hadir mu)
kehidupanku kusandarkan cintaku
Layu ku di sini,
Menunggu mu mekarkan semua bunga cintaku,
Takkan mampu ku berkembang lagi,
Musim ini tak mampu menghadirkan mentari.
Kau di mana,
Kan ku cari,
Kan ku dapat hangatmu,
Lekaslah cairkan dingin ku.
c/o
Di dalam diriku ini,Hanya ada satu cinta,
Yang membuat ku bahagia,
Bersama mu.
Layu ku di sini,
Menunggu mu mekarkan semua bunga cintaku,
Takkan mampu ku berkembang lagi,
Musim ini tak mampu menghadirkan mentari.
Kau di mana,
Kan ku cari,
Kan ku dapat hangatmu,
Lekaslah cairkan dingin ku.



4 comments:

cEro said...

hahahaha, layan!!!

Bukan Cinderella said...

hahahaha..terima kasih

. F N A . said...

sangat indah utk mu wahai azza :D btw, berhati2 dan behave urself ;)

Bukan Cinderella said...

thanks cik fara.im try to control my self

SEHATI BERDANSA