TABUNG SAKURA

Tuesday, October 12, 2010

Dinner Dan Baju

Semalam kolej kediaman aku buat dinner. Tema dia Hari Raya. Aku joinlah dinner tu sebab aku dah bayar time awal semestar hari tu. Aku pergi dinner dengan Fatihah. Janji dengan dia pukul 8 lebih. Tapi dia siap awal. Aku pulak terhegeh hegeh nak bersiap. So dia kene  lepak kejap kat bilik aku.

Dengan rasa tak bersalah,aku kaut je baju purple yang selalu aku pergi kuliah. Aku just pakai pakai baju biasa je. Tudung pun aku sarung tudung ekin je. Paling tak boleh bla,aku dengan slumber pakai selipar colour oren yang aku beli kat Terengganu hari tu. Memang tak matching langsung. Tapi aku tak kisah. Janji pergi, ambil makanan and dapat kupon kolej.

Bila keluar dari block kolej je, baru aku perasan yang aku sebenarnya orang yang paling selekeh sekali dalam ramai ramai orang. Sangat kelakar macam badut. Baju purple,tudung hitam,selipar oren.hahahahaha. Orang lain bukan main melaram pakai baju secantik yang boleh. Makeup setebal yang mungkin. Tapi aku? Aku selekeh nak mampus. Kalau ada award pelajar paling selekeh malam tadi, dengan confidentnya mesti aku yang menang kan.hahahaha.


*Macam manalah aku ada impian nak jadi model,sedangkan aku selekeh? hahahaha. Memang angan angan taik ayam la wahai Cik Azza oi..*

No comments:

SEHATI BERDANSA