TABUNG SAKURA

Wednesday, November 10, 2010

Mungkin Jealous Tapi Ia Terlalu Mengedikkan

Hidup single penuh cabaran. Cabaran untuk orang orang yang tak tahan dengan cabaran. Aku? Cabaran kekadang dapat aku takhluki tapi biasalah. Tak semua kita mampu hadapi. Hukum alamlah. Aku jenis tak kisah. Selagi aku boleh hidup aku akan terus hidup.hahaha

Melihatkan someone ni buat aku rasa jealous. Jealous pun taklah jealous sangat. Tapi cara dia cakap memang sangat mengedikkan. Aku terasa macam nak muntah hijau pulak dengar. Mungkin first love. Tapi sangat gedikkan. Aku sangat tak selesa. Sorrylah kawan kalau terbaca. Lain kali ambiklah bantal. Takup mulut semasa gayung. Takpe. Sikit hari lagi akan berakhir.


*Twin aku kembali single.hahahahahaha. Semoga bahagia menghadapi hari hari solo kita berdua. Bunyi sangat poyo.Jangan ada yang cakap kami berjodoh. Dia terlalu giler untuk aku.*

No comments:

SEHATI BERDANSA