TABUNG SAKURA

Friday, January 14, 2011

Happy Tapi Berdebar

Satu hari suntuk melingkar macam ular dalam bilik. Takda kerja. Takda planning. Kalau ikut perancangan memang nak kene siapkan segala macam assigment untuk projek projek final. Tapi entahlah. Perasaan dan rasa malas mnguasai diri. Jangan sampai makan diri sendiri sudahlah cik adik manis oi.

Esok. Pasti aku kene tinggal sorang sorang dalam bilik. Roomates aku ada modul dari waktu aku belum bangun tidur sampai waktu aku tertidur. Pasti esok aku akan banyak tidur. Bilik yang sunyi. Cuaca yang sejuk. Sangat membuai buai aku untuk tidur. hahahaha.

Tapi rasanya macam plan tidur tu terpaksa aku tunda je. Sebab esok aku ada date. hahaha. Ulang suara. Aku ada date esok. hahahaha. Seronoknya. Happy. Tak sabar. Tapi sangat berdebar. Macam mana ek. Takut pulak rasanya. Semoga elok elok sajalah. Doakan aku. hahahaha.


*Tak sabar nak tunggu esok. Semoga dapat berdating dengan selamat.*

No comments:

SEHATI BERDANSA