TABUNG SAKURA

Tuesday, January 13, 2009

EeEeeeeeeiii tension nyeeeeee...

eeeeeeeeeeeiiiiii...tension nyeeeee....benci nyeeeeee...... gerammmmm nyeeeee.....xsukeeeee nyeeeee....eeeeeeeeeeeeiiiiiiii...

duit dah la xde tapi mcm benda nak kene bayar...ingat aku study kat sini leh cop duit ke??? ingat aku ni anak jutawan ke??? kalo aku jadi anak jutawan pun bloh bankrup gak duk sini tauuu.... time kering ni laaa dia nk bayar mcm2... benci nyeee

yang ptptn ni pun satu hal..dia ingat aku xde benda lain yang nk pikir ke??? dia tahu suruh orang bayar dia cepat..tapi dia masuk kan duit lambat...dah nk sebulan aku kat sem baru ni...sesen pun dia xmasuk lagii...dia ingat aku xde keje lain ke??? nk pikir pasal dia je ke??? benci tau...

yang u ni lagi satuu..ingat aku ni ape??? sikit2 duit2..ingat aku datang ni asyik nk bagi dia duit ke??? kalau mcm tu baik aku g masuk u swasta jee... sama je...xde beza gak...duit tu la ni laaaaa...eeeeeeiiiii..... tension.................

No comments:

SEHATI BERDANSA