TABUNG SAKURA

Saturday, February 14, 2009

aNtaRa Dia & dIA

emmm..susahnya hidup nii...selalu xdapat nk diramal..lain yg aku jangka lain pulak yg jadi..antara dia dan dia sapa yang menjadi pilihan aku...atau sebenarnya mereka bukan ditakdirkan utk aku pilih...

dia..terlalu baik utk aku sakiti...terlalu baik utk aku lukai..terlalu baik utk aku lepaskan..terlalu baik utk aku cemari...tpi dia...

dia..terlalu sanggup melakukan ape sahaja..terlalu sanggup berkorban tuk diriku...terlalu sanggup mengetepikan diri...tpi dia...

aku...terlalu takut bermain dgn risiko...terlalu takut menolak..terlalu takut menyakiti..terlalu takut berhadapan dgn satu keadaan yg aku sendiri tak tahu...terlalu takut utk melukai...

entah laaaa...aku sendiri tak mampu membuat keputusan...keputusan...arhhh...knp aku terlalu mementingkan perasaan orang lain...knp aku selalu diberikan pilihan tapi susah utk membuat pemilihan...argghhhhh...buntu laaa..

No comments:

SEHATI BERDANSA