TABUNG SAKURA

Wednesday, June 10, 2009

sakura soal & anda bagi pendapat

hallu!!!
haaa sakura nk tanye laa kan
ada orang kata wanita yang berkerjaya ni berat jodoh
betul keee??
hahahahahaaa
sori i'm just kidding
(tapi nk tahu gak betul ke? asyik selalu dgr fafau ckp je...)
jika anda break off dgn someone
  1. adakah anda tak mahu berhubung langsung dgn si dia tu??
  2. adakah kawan2 anda juga akan memulaukan si bekas anda itu??
  3. adakah anda langsung tidak akan ambil peduli perihal si durjana itu??
  4. ape yg anda rasa jika semua janji tuk kawan sampai mati itu hanya mimpi saja??
  5. adakah anda penah rasa nk cekik budak yg sesenggal itu??
  6. ape yg akan anda lakukan jika anda jumpa si benggong dan teman2nya??

jika anda ada kekasih

  1. penah tak anda rasa rimas bersamanya???
  2. penah tak anda rasa benci untuk berbual dgn si dia??
  3. penah tak anda terfikir yang anda atau dia tak layak mendampingi antara satu sama lain??
  4. penah tak rasa nk putuskan hbgn itu??
  5. rasa nyesal tak jumpa si dia yang bertuah tu??
  6. penah tak rasa nk ada ruang hidup sendiri??

sekian, terima kasih...

2 comments:

nanazy said...

jawapan:
1.dah break tak semestinya tak boleh berkawan kan.
malas nak bermusuh
2.tak kot
3. tak payah nak amik tao sangat, nnt dia ingt kita ada hati kat dia lagi
4. kadang-kadang betul
5. aku tamao jadi pembunuh.huhuh
6. kalau terserempak dengan dia senyum saja. nak lagi hebat tegurlah. tunjukkan yang kau lagi bahgia tanpa dia dan kehadiran dia selama ni hanya menyusahkan kau saja.

jika saya ada kekasih:
1. setakat ni tak pernah rimas pun.rindu kat dia..
hahaha
2.tak pernah rasa benci pun..
3. tak pernah terfikir
4. tamao putuskan. nak dengan dia saja.
5. tak pernah rasa menyesal. bersyukur sangat.
6. entah ek. tak ada pula..

sekian..terima kasih..
huhuh

sakura_heart_of_story said...

jawapan gedik nana!!
makwe sape niiii
tlg mengaku...
huhu

SEHATI BERDANSA