TABUNG SAKURA

Saturday, August 15, 2009

CinTa tAK semESTinYA mEMiLiKi???

tadi aku bukak blog beebul
(my schoolmates tp tak rapat pon)
tetibe nak membaca blog kawan2 sekolah
lagi pun xramai kawan2 sekolah dulu jd blogger..
terkejut gak yg dia dah break dgn che ku..
(tapi tak la sampai terkejut beruk..)
yelah jodoh,maut semua kat tangan Allah
kita cume mampu merancang..
mmg susah kan nk lupakan orang yang kita sayang..
lagi susah kita nk lupa orang yang kita cinta
bahkan lagi susah kalu orang yang kita cinta, sayang dan kasih tu adalah sahabat kita sendiri
xmudah perasaan kita yang suci tu nak tukar directly kepada perasaan benci
tapi itulah penangan cinta
sebab cinta tak semestinya memiliki
aku pernah rasa penangan cinta macam tu..
sakit wooo..
kenal hampir 4 tahun macam tu..
sayang, cinta hampir 3 tahun..
tapi putus tanpa bicara..
perit nk terima tapi itu kenyataan hidup yang kene aku hadapi..
tapi aku percaya pada jodoh
jodoh tak kan lari kalau dah dia mmg milik kita..
to beebul
(if terjumpa la blog aku ni)
sabar lahhh..
tabah laahh..
aku penah rasa ape yang ko rasa
mungkin tak sama tapi kisah kita bertitlekan benda yang sma
*pesan aku*
kau kene kuat..ko mesti mampu lupakan dia just only as your ex
but plz still remember she as your friend forever..



*cinta ni kekadang buat diri kita macam penagih dadah..bahana nk meninggal dan melupakan benda tu sangat2 payah..seolah-olah macam kita nak berdepan dgn mati*

No comments:

SEHATI BERDANSA