TABUNG SAKURA

Sunday, August 16, 2009

MeNjelAng Ramadhan

sedar tak sedar dah nk masuk bulan pose
alhamdulilah pose tertunggak tahun lepas aku dah abis bayar
(bangga sikit laaa)
rasanya pose ni aku tak balik umah
just balik masa menjelang raya je nnt..
mesti sedih kan
yelah pose sorang2
(walaupun ada ramai orang)
tapi takpe laa
yang penting aku dapat pose tahun ni lebih baik dari pose tahun lepas
harap2 tahun ni aku tak buat hutang laa
(budak liat nk bayar utang pose..huhu)
aku harap sume family aku bersemangat time pose nnt
semoga pose nnt akan bagi seribu satu rahmat buat family aku
amin..


*today abang aku konvo..hope dia cepat dapat keje..xpayah bergantung pada family lagi..jadi aku pon blh la tumpang senang...hahhahahahahhahaha(ketawa mcm setan)*


*kebelakangan ni ramai orang yang aku kenal meninggal dunia..sedih coz dia orang tak dapat sambut dan jalankan ibadah pose..aku doakan semoga roh2 mereka tenang dan ditempatkan di kalangan orang yang beriman*

No comments:

SEHATI BERDANSA