TABUNG SAKURA

Saturday, October 24, 2009

kawan,kasih dan kerja..huh!

huh..penat..
episod menyiapkan assigment dah berakhir tadi petang..
lepas ni dah xda lagi tugasan untuk aku..
tinggal buat preparation untuk final ni..
bkn aku nk mengeluh..tapi kekadang kita jadi tension gak..
dalam kita sibuk nak menyiapkan assigment untuk dihantar,tapi ada pulak manusia yang suka mengambil kesempatan..
nak dimarah,nak ditengking..
aku tak mampu..
bkn sebab hilang suara tapi..
sebab mereka kan kawan..
kalau cakap lebih2 kang tarik muka,mengata..
leceh laa..
kasih..
kasih orang lain berakhir kerana kegelojohan aku..
macam mane aku nk menebus dosa aku ni..
mulut kata ok,tapi hatinya aku mengerti..
aku pernah rasa kesakitan itu..
tapi aku mintak maaf..
kerana kebodohan aku,kalian musnah..
kerja..
aku try untuk fokus pada final..
try to improve my pointer..
make all my pengorbanan berbaloi..
*mimpi buruk datang ..adik kawan aku meninggal kerana aku..what that means??? hope semua baik2..jgn ada yang yang buruk..aza,calm down..mimpi mainan setan..pompuan gila ni sudah semakin berfikiran buruk..tolong!!*

No comments:

SEHATI BERDANSA