TABUNG SAKURA

Monday, October 26, 2009

mane kekuatan aku..

minggu lepas adalah minggu paling geting dalam hidup aku..
dia,kamu dan aku..
bkn aku tak getar..
bkn aku tak takut..
mungkin ketidak warasan akal menyebabkan aku menjadi terlalu berani..
aku ketepi semua kata2 dan nasihat kawan2 aku..
kerana kamu,dia dan aku..
susah aku nk perjelaskan kerana aku tak mampu nk meluahkan ape yang terbuku di hati..
setelah sekian lama aku menanti..
malam tu baru aku diberi kesempatan..
tapi adil ke aku menggunakan kesempatan untuk melihat orang lain menderita..
aza,kau kejam..
aza,kau jahat..
aza,kau dah menganaiya org..
aza,aku tak sangka..
cakap la ape yang korang nk cakap..aku terima..mungkin aku bodoh..
ya,aku bodoh..bodoh sebab aku berjaya menghancurkan mereka dan aku menyesal..
hahahaha..tp takde orang cuba nk ngerti hati ni..
xpenah ada org yang tanye knp..
kekadang hati ni aku ketepikan kerana orang lain..
hati ini sakit..dan aku terpaksa gembirakan nya..

aku tak sangka ini akhirnya..
aku mmg tak terniat untuk menghancurkan hubungan kamu..
tapi apa yang aku nk adalah penjelasan..that all
penah kau tanya ape jadi pada hidup aku selepas kejadian tu..
penah kau tahu penderitaan hati ini..
penah kau tahu betapa susahnya hati ini untuk bangkit semula tanpa dibayangi diri kau..
penah kau tahu berapa byk air mata ni tumpah kerana kau..
penah kau tanye semua ni..

mlm tu mmg aku tertunggu2 kau dan dia
datang kepada aku..
untuk memaki dan memarahi aku..
aku tak gentar..
bahkan bila dia kata just to telling your father..i'm waiting..
aku tggu call dari ayah kau..untuk memarahi..
bahkan untuk menengking aku..
aku tunggu..tapi hampa..

aku tak tahu kenapa..
sebab ape kau buat aku begini..
mungkin kau pikir cara ini kau boleh buat aku hidup tenang..
tapi kau tak penah pikir hati ini..
aku tahu dia baik..dan dia deserve to get kau yang baik..
entah laa..

*dan air mata ini gugur lagi ke bumi kerana kau,dia dan hati ni..maaf air mata aku menjadi terlalu murah untuk kamu*

No comments:

SEHATI BERDANSA