TABUNG SAKURA

Wednesday, October 28, 2009

proses mencari kekuatan

huh..
org lain semua dah tido..
dah nak masuk 5 hari kelas xde..
dah 5 hari gak aku asyik bangun lambat..
aku rasa kak amal a.k.a roomate aku maybe dah muak nak tgk aku pejam mata..
sedangkan dia tension bergelumbang dgn buku law,fin dan macam2..
apa nak jadi aku ni..
sem lepas leh gak lepak study kat bawah dgn kak yat kt meja mcd..
tapi sem ni..
xde kawan nak study sama2..
tapi nasib ade diba,zeha teman aku..
tapi sem depan??
diorang dah tentu dapat tukar bilik..
aku??
huh..
nak naik pointer tapi..
aku asyik tido..
bahaya sungguh aku ni..

try untuk kuatkan semangat untuk study kat "johor" ni..knp aku jadi lemah macam ni sekali..aku xnk nangis..tapi aku nangis lagi sekarang ni..maaf aku tak berdaya..

No comments:

SEHATI BERDANSA