TABUNG SAKURA

Monday, December 28, 2009

Dewasakah aku

tak tahu nak post ape sebenarnya
macam macam bermain dalam kepala otak aku sekarang

malam tadi aku bermesej dengan m a.k.a adik z
agak lama gak tak bermesej dengan dia
rindu plak..hahahaha [rindu adik ke rindu abg?? uwekk!!!]
hahahahaa

bosan sungguh menghadapi hari2 mendatang
kenapa?? mungkin sunyi..
ya sunyi?? tapi ape ertinya sunyi untuk aku??
maaf terlalu sukar aku describe maksudnya..

tadi pagi aku ber'ym' bersama azeera mengong
[ko mesti kta aku jahatkan..haha..ko jgn marah taw,nnt ko xde kawan yg ceria mcm aku]
benda yang buat aku tertarik sepanjang kitaorg ber'ym' tu adalah tentang
TANGGUNGJAWAB a.k.a Responsiblity

tinggal lagi beberapa hari nak masuk tahun 2010
huh..semakin bertambah la umur aku..aku akan mencecah umur 20 tahun di atas bumi ni..
[bukan saja aku,tapi semua mereka yang lahir pada tahun 1990]
semakin bertambah umur seseorang,semakin besarlah tanggungjawab seseorang
lepas ni umur aku dan kawan2 tak ada lagi word 'teen'..
we are not teenager any more..
terlalu pantas masa berlalu..
adakah aku mampu mengalas semua tanggungjawab yang memang menunggu untuk di pikul??

*masih lagi kebosanan,kebingungan dan kecelaruan..*

2 comments:

_nurazeera_ said...

hahaha...
jahat!!!
xpe2..
hurmmm...20??
adoyaiii...
tue da..
huhuh
tanggungjawab!!!

sakura lover's said...

tgk?? kan aku dah agak dah..
ko tak cakap pon aku dapat agak..aku kan stalker the big one!!

SEHATI BERDANSA