TABUNG SAKURA

Sunday, January 3, 2010

Segamat yang segar amat

hari ni hari pertama aku di Segamat
how im feel??
hmm..its ok..
im feel so freshy [freshy keh?!..hahaha]

apa yang baru di Segamat??
semalam waktu abg fatin n abg faiz hantar aku
kami pergi la jalan kat bandar [bandar ker! hahaha(gelak sambil gedik2)]
nothing change in segamat

what im miss in Segamat??
nothing..
but just like what my father said yesterday
"bandar Segamat lagi besar dari Bandar Pontian [kampung aku]"
yeah! I agree with that..

how about my college??
nothing was change..
its still same..
i got the same room with the same roommates
but we get new roommates
belum lagi sempat berkenalan sebab dia pergi KL lepas letak barang semalam

prediction on class tomorrow??
hopefully everything will okey..
hopefully all my lecturer are good and suitable for me..

*miss all my classmates..esok mesti bergosip2 punya..hahaha*

No comments:

SEHATI BERDANSA