TABUNG SAKURA

Monday, March 8, 2010

Bayangkan apa aku rasa



Aku tak tahu nak tulis apa
Cuma lihat,lihat dan teruslah melihat gambar ini
Bayangkan apa aku rasa
Tak tergambar rasa hati ini

Kepada pemilik bunga ros merah dan juga cincin ini
Tahniah sebab awak dapat tewaskan saya
Saya tewas pada hari lahir saya yang ke 20
Tahniah!!

Awak,
Tak tergambar rasa hati ini
Tak terhitung linangan air mata ini
Kenapa tarikh ini
Kenapa saat ini

Saya tak mampu benci awak
Saya tak mampu lempang awak
Saya tak mampu tendang awak
Saya mampu menangis untuk malam ini

Biarkan malam membawa pergi semua duka
Saya terkilan
Terkilan sangat

Hari paling bersejarah dalam hidup saya
Dan paling bermakna dalam hidup awak serta pemilik hadiah ini
Thanks

4 comments:

Tfaaaaaa said...

ape ni..

Bukan Cinderella said...

ntah laaa
why??

Bukan Cinderella said...

bunga ros merah + sepasang cincin dan kedegilan + pengaharapan bodoh = benci terhadap hari lahir sendiri

Kepala Istana said...

biala...sabar ae..
biarlah dia nak epi atas kesedihan kite pun yg penting kita bukan mengemis chenta dia

SEHATI BERDANSA