TABUNG SAKURA

Thursday, April 8, 2010

Berdikari Mungkin Terbaik

Sedar tak sedar
Hampir 2 bulan juga aku berdikari
Berdikari disini bukan bermaksud berkepit bawah ketiak 24 hour
Ini bermakna aku hidup sendiri tanpa "kawan"

Masa mula mula hidup sendiri
Memang sakit,sedih sangat
Tapi ini keputusan aku
Jadi kenapa aku nak sedih atau kecewa

Dan berdikari disini banyak mengajar aku
Berdikari banyak menguji aku
Berdikari buat aku kuat
Berdikari buat aku tak bergantung harap pada mereka
Dan aku selesa

Aku tak perlu lagi menunggu mereka berdandan
Aku tak perlu hutang budi pada mereka
Aku tak perlu lagi keluar outing
Aku tak perlu lagi membebel
Aku tak perlu lagi sakit hati

Yang aku perlu sekarang
Cuma kekuatan untuk terus study di hutan ini
Aku rasa aku mampu
Dan aku akan terus melangkah tanpa mereka

Masih ramai teman lain menanti
Mungkin mereka lebih tulus menerima aku
Aku bahagia

3 comments:

Tfaaaaaa said...

asal??

member sekuliah, seroomate dah tak sebulu dengan ko ke weh???

xpe..ko ade belog..ko ade aku.heh :P

dila said...

aku ade....=)

Bukan Cinderella said...

tfa:biasalahh..macam tak biasa..salah laaa..ko ada aku sebab tu aku ada ko..

dila:alhamdulilah..aku gembira walaupun sorang2

SEHATI BERDANSA