TABUNG SAKURA

Monday, April 19, 2010

Beri Aku Kesabaran+Kekuatan

Aku sedih sangat
Aku sangat sangat sedih
Speechless
Aku terdiam dan aku terlalu sedih

On going assessment mark aku
For subject this Wednesday
Only 31.6!!!

Ya Tuhan
Berilah aku kesabaran lagi
Berikanlah aku kekuatan
Aku sangat sangat sedih

Aku target lain
Aku target at least aku dapat 35 over 40
Mostly all assigment aku done successfully
But only 1 assigment make me truthly dispointed

For company research report
My group only get 4.8 over 10
Assigment report tu gabungan 4 kepala
Only untuk prepared 1 report
They only can give me 4.8!!

Sedangkan aku yang tak tidur siang malam
Dimarah,dihina,memalukan diri sendiri
Aku boleh give 7 over 10
For assigment blog selling
I do by my own self without them!!!

I really really really and really dispointed
Ikut hati memang aku nak sekeh sorang sorang
Azza sabar
Jangan ikut hati

If they still said that I did they assigment
To MENUNJUK NUNJUK
Terpulanglah!!
But assigment dan orang yang MENUNJUK NUNJUK
Inilah yang bagi markah tinggi untuk korang!!
Sedarlah diri!!!!

Maaf kalau kali ini aku tak boleh dan taknak pandang muka korang!

No comments:

SEHATI BERDANSA