TABUNG SAKURA

Thursday, April 1, 2010

Kebetulan Je Kot

Aku terbaca status dia
Even sebelum ini aku sudah cakap aku nak lupakan dia,
Tapi tak salahkan aku nak belek belek page dia?
He wrote this 12 hours ago
"Alhamdulilah,umur aku masih panjang"

But selepas aku hitung hitung
Masa itu kalau aku tak silap
Aku tengah menangis
Menangis sebab sedih yang sangat sangat
After call mama

Time call mama takda la cakap yang sedih sangat
But it make me cry
Sedih sebab kesian kat abah
Sedih sebab teringin sangat nak balik rumah
Sedih sangat sebab nenek buat kuih kasturi tapi aku tak balik

Bayangkan aku boleh menangis
Menangis bukan tahap yang biasa biasa
Tapi sampai sendu sedan
Macam orang mati suami la senang cerita

Mungkin ke sebab dia
Mungkin sebab dia dalam kesusahan
Mungkin berkait dengan dia
Mungkin ya mungkin tidak

Mungkin semua ini kebetulan
Malaslah aku nak fikir
Tapi benda ini selalu terjadi
Dan mungkin kebetulan saja

No comments:

SEHATI BERDANSA