TABUNG SAKURA

Monday, April 5, 2010

No Title

Aku tak tahu nak bagi title apa untuk entry ini
Aku tak tahu aku nak tulis apa kat entry ini
Tapi aku kene tulis juga tentang benda ini
Tapi macam mana

Aku tak tahu
Pintu hati aku masih terkunci
Aku taknak bagi orang lain harapan
Tapi orang lain kata
Aku dah bagi harapan pada orang lain

Jadi macam mana sekarang
Aku taknak fikir benda ini
Tapi kenapa benda ini datang
Aku taknak tahu tentang semua ini lagi

Awak,saya minta maaf sangat
Saya tahu awak ikhlas
Tapi saya rasa masa sekarang tak sesuai
Banyak lagi kita kene belajar
Hidup kita masih jauh
Cita cita saya tinggi
Saya nak gapai semua cita cita itu
Saya nak awak berhenti berharap
Saya tak perlukan awak sebagai Kekasih
Saya cuma perlukan awak sebagai sekadar seorang kawan
Saya harap ini sudah jelas
Bukan niat saya nak buat awak kecewa
Tapi ini yang terbaik
Sebelum kita kecewa bersama
Maafkan saya.

Saya just terima awak sebagai Kawan

2 comments:

_nurazeera_ said...

aku taw ni salah aku...
k...
aku mtk maaf sekali lg...
klu ap yg aku ckp tu wat ko sakit ati...
k la...
lau ko x ley trime ape yg aku ckp ri tu, aggp je msuk tlinge knn kua tlinge kiri...
aku x kn msuk cmpur pape g pasni....
soryx100000

sakura lover's said...

weyy..apa ni..ko tak salah laaa..
betul jugak apa yang ko cakap..aku tak kata salah ponn

SEHATI BERDANSA