TABUNG SAKURA

Wednesday, May 5, 2010

Sayang sangat sangat sangat sangat dan sangat

Tajuk entry ini pelik
Pelik tapi benar

Tengok AIM tak?
Macamlah AIM tu keluar dalam soalan final aku
Ala ada aku kisah dia keluar ke tidak
Yang penting aku happy sangat sangat

Aku tak sempat pun tengok AIM tu
Aku just dengar from radio
Aku kene study untuk subjek Law yang bosan itu
Sedih betulkan jadi aku ini?

Okay,sebelum aku mengarut
Today aku nak story telling pasal AIM ini
Macamlah aku ini ada related sangat dengan AIM itu
Tapi aku bangga sangat sangat sangat tau

Nak tahu sebab apa tak?
Nak tak nak korang kene tahu juga
Aku bangga bangga bangga bangga sangat sangat
Hanya disebabkan diaorang ini

Percaya atau tidak sebenarnya aku ini fans terbaik diaorang. Dulu masa aku kat sekolah,aku fanatik gila kat diorang. Diaorang pun fanatik gila kat aku. Mesti korang tak percayakan.Tak apa,satu hari nanti akan aku buktikan jugak kat korang semua. Dulukan waktu sekolah aku selalu berangan angan minah jenin nak masuk UIAM sebab nanti boleh jumpa diaorang.Nak tahu tak sebab apa? Sebab UIAM itu nampak best sebab ada ramai budak nasyid. Tapi kesian kat ada sebab angan angan minah jenin macam aku ini tak kesampaian. Aku just dapat masuk UITM yang ada kat ceruk hutan ini. Ini semua salah enjin keputusan sistem UPU aku sebab dia habis minyak kat kaunter UITM. Apa yang aku mengarut ini? Azza, ko sudah ke laut dalam sangat ini. Sorry ye,aku memang suka mengarut. Ini semua salah Dilla,Zeera dengan Fared yang suka ajar aku mengarut. Hehehe.

Untuk pengetahuan korang yang tak tahu
Album ini menang sebagai
ALBUM NASYID TERBAIK
LAGU NASYID TERBAIK =  DIA MUHAMMAD

Sungguh aku tak sangka album ini menang
Album ini actually album reunited
Album ini best sangat sangat
Tak rugi beli [aku download je sebab budget tak cukup..]

Aku happy sangat sangat sangat sangat
Rasa nak menangis bila diaorang menang
Ini dia mereka yang sangat sangat
Aku admire dari dulu sampai sekarang

 Anggota permenant Inteam 
Kiri: Amin,Rahim and Syahril


Ini Suhaimi,suami Ina Naim yang glamour dulu itu
Dia pun sudah join inteam balik kot



Ini dia orang yang paling aku admire sejak dulu lagi
Tak sangat dia pun admire aku juga
Betul aku tak tipu okay
Hisyam Ahmad
Miss U

Next aku turut dibanggakan oleh My Hero yang handsome
Buat kali yang tak terkira dengan jari tangan dan kaki
Aku tabik hormat ganda 23 kali to
The Superman of Malaysia
FAIZAL TAHIR


Dengan itu aku dengan rasa rendah diri meminta
Barang siapa yang mempunyai wajah setampan dan sehandsome ini
Ditambah aura yang great A++
Dikali dengan mata yang menawan dan menggoda
Sila masuk meminang aku sekarang
Pinangan anda pasti diterima

Aku follow Si Handsome ini since dia dalam Mirwana lagi
Aku follow dari dia zero and at last become Hero
Aku follow dia since dia kurus lagi
Aku follow dia dari dia keluar dekat REMAJA (TV3) pasal audition OIAM
Aku tahu kenapa dia keluar Mirwana
Aku tahu dia tahu aku siapa
Dan the important things
Dia sayang aku sebab selalu dia cakap dia sayang aku

This is my HERO
This is my SUPERMAN
This is my Boyfriend
This is MINE!!



No comments:

SEHATI BERDANSA