TABUNG SAKURA

Thursday, June 24, 2010

At Last Dapat Jugak Jobs.lalalalalalala

Okay,petang ini aku takda topik yang best nak aku share.Hari ini aku puasa 2 in 1. Eh macam instant milo pulak. Tapi aku ingat nanti buka semester baru, aku nak beli Oligo pulak [sambil mulut nyanyi lagu oligo coco oh oligo bla bla bla bla].hehehe.Tengok ini aku dah mula nak mengarut.Aza,sila balik ke pangkal jalan sekarang!!

Okay,okay aku taubat kejap untuk petang ini. Dua,tiga hari ini aku dapat new job!! hahahahahahaha [ketawa dengan rasa yang sangat bongkak]. Agak kesyaitonan pulak rasanya. Okay,korang yang busy body mesti nak tahu kerja apa yang aku dapatkan? Okay, sekarang aku menjadi penasihat rumahtangga orang yang bermasalah sebab rumah diaorang takda tangga. Sila gelak beramai ramai sekarang.hahahahahahahahahahahahaha

Gila apa aku inikan? Dahlah takda boyfriend tapi boleh pulak dapat kerja macam ini. Memang sah aku gila sekarang. Sila tolong hentak kepala aku ke dinding sekarang.huhuhuhu. Eh,tapi betullah! Aku tak tipulah. Hampir setiap malam in this week aku menjadi penasihat yang tak bergaji. Okay aku ulang balik. AKU JADI PENASIHAT YANG TAK BERGAJI! Sila gelak menganjing sepuasnya sekarang.

Malam tadi aku dapat client baru. Siapa client terbaru aku?? Hah jeng jeng siapa lagi kalau bukan Encik Azizi Jaafar a.k.a boyfriend kepada Cik Azeera Suder. Malam tadi aku dah siapkan clorox,ajax saja. Tak sempat pergi shopping lagi untuk client aku ini. Hey, korang jangan ingat aku buka company untuk para cleaner pulak! Aku jadi penasihat rumahtangga okay!!

So,aku dengan rasa sengal dan gilanya membasuh serta menyental otak Si Azizi Jaafar. Tak sangka aku idea berguna untuk hubungan mereka. Cik Azeera sila berbangga dengan  kawanmu ini. Ala aku tolong mana yang patut saja. Yang selebihnya terpulanglah kat diaorang. So hopefully aku berjaya. Untuk GG,kau ingat aku ceramah kau ini free free ke? Tak reti reti nak bayar aku dengan makanan ke? hahahahahahahahaha

Next adalah client tetap aku, Cik Fara Latif. Malam tadi keadaan client aku yang sorang ini agak terkawal daripada hari yang pertama. Dia dah kuranglah mengamuk ngamuk macam hari itu. Maybe dia dah tak stress lagi macam waktu mula mula dulu. Fara ini semangatnya berkobar kobar that why aku suka. Dia jenis yang fokus pada apa yang dia cakap. Aku merupakan supporter terbaik dari ladang untuk dia.hahahahahahaha. Aku tahu Fara kuat dan bila aku dengan dia bergabung,memang pasti meletup! Okay anak anak sila menyanyi lagu Menggegar Dunia sekarang.huahuahuahuahuahuahua.

Okay, story telling aku stop here dulu. Aku nak kene prepare untuk malam ini. Mana tahu aku ada client baru pula untuk this night.

Actually aku sebenarnya ada sesuatu yang nak share tapi nantilah. Esok,lusalah aku share.

Bye

2 comments:

nurazeera_ said...

oke gud! penceramah bebas..haha..klu brjye ko ubh gg za, ko mmg terer la...haha

Bukan Cinderella said...

besar harapan yang aku harap kan taw..

SEHATI BERDANSA