TABUNG SAKURA

Wednesday, June 16, 2010

Dia Bukan My Boyfriend Ok

Adoiii banyak betul kekeliruan melanda
Penat aku explain pada semua
Terasa macam perlu buat press conference pula
Subjek PR harus dipratikkan sebaiknya

Okay sekarang ini I nak umumkan bahawa

Lelaki handsome dan kacak ini bukanlah my boyfriend
Saya tiada kene mengena dengan lelaki ini
Kami hanyalah kawan biasa macam kamu semua
Jadi tak perlulah anda di luar sana mempersoalkannya
Kerana harga saham kebujangan dia telah menjunam jatuh
Walaupun nama lelaki ini adalah Khairul Iszuan
Tetapi beliau bukanlah lelaki yang pernah mencuri hati saya

Beliau merupakan rakan cyber saya yang baik
Beliau merupakan pendengar setia kepada masalah saya
Tapi saya bukan pendengar setia kepada masalah dia
Sebab masalah saya sendiri terlalu banyak
Sorry okay

Dia boleh buat saya ketawa time saya tengah sedih
Dia buat saya guling guling bila saya gembira
Dia sangat baik kepada saya
Saya doakan dia dapat jodoh yang baik baik
Amin




Ingat taw wahai rakan kenalanku
Bahawa Khairul Iszuan ini masih lagi single and available
Kesian dia saham dia jatuh
hahahahahahaha

No comments:

SEHATI BERDANSA