TABUNG SAKURA

Sunday, June 27, 2010

Sorry I'm Always Be Your Stalker

Dulu..
You said that I am  the big stalker
Yes,I agree that I am the big stalker
I'm always mengintip intip awak
Dan saya tahu awak tahu yang saya selalu stalker awak

Saya tak pernah menyalahkan awak tentang semua hal dulu
Saya takda hak pun nak cakap awak salah
Sebab awak adalah mangsa keadaan saya dan dia untuk masalah kami
Mungkin betul kata awak yang saya datang tepat waktunya
Dan mungkin disebabkan itu saya menjadi tempat ketensionan kamu berdua

Saya tak pernah menyesal dengan takdir yang ditentukan
Saya terima dengan redha atas semua kejadian yang lepas
Mungkin dulu saya tak memaafkan dia that why I'm be so rude
Tapi apa guna saya nak menangis semahu mahunya depan awak
Betul juga cakap awak yang awak tak boleh buat apa dengan kisah kami

Awak nak tahu
Saya tahu awak pernah datang melawat belog saya ini
Saya tahu awak pernah bagi komen pada belog saya
Awak membetulkan kesalahan bahasa inggeris saya
Even awak tak tinggalkan apa apa sebagai tanda
Tapi hati saya percaya itu awak

Awak nak tahu lagi
Dulu masa awak dan dia break off memang saya sedih
Saya sedih sebab kononnya saya jadi punca masalah kamu berdua
Tapi bila saya dapat tahu yang awak bertunang saya sangat terharu
Sebab saya dapat rasa setiap titis airmata awak dibalas dengan kebahagiaan
Saya tahu yang saya tak mungkin menjadi tetamu untuk majlis gembira awak
Tapi percayalah yang saya selalu mendoakan kebahagiaan awak

You said about you tunang:

He completes me.He has everything that Im looking for in a man.I love him for who he is. Nobody is perfect,thats why pencil has eraser. 

Bila saya baca ayat ini
Saya rasa sangat sedih taktahu kenapa
Saya dapat rasa kebahagiaan awak sekarang ini
Awak terlalu baik untuk disakiti
Awak terlalu istimewa untuk dikasari
Saya tahu hidup awak terlalu perit sejak papa awak pergi
Saya tahu awak sangat merindui papa awak
Dari situ saya belajar sesuatu yang amat berharga

Kepada Encik Tunang awak
Saya nak Encik Tunang jaga dia baik baik
Jangan pernah sakiti dia dengan mengasari dia
Jangan sesekali menitiskan air mata dia
Saya sentiasa mendoakan kebahagiaan kalian


Awak
Saya harap hidup awak sentiasa bahagia
Jangan pernah berundur kebelakang lagi lepas ini
Saya sentiasa doakan awak selagi saya mampu
Saya akan selalu stalker you
Sorry again

*Sorry readers. Today entry ini sangat beremosi. Since malam tadi hati aku tak sedap,mata berair,cepat touching.I'm dont know why. Sorry again*

No comments:

SEHATI BERDANSA