TABUNG SAKURA

Tuesday, June 29, 2010

Boleh Tak Aku Taknak

Aku taknak balik sana
Aku taknak terperuk kat sana
Aku taknak stress bila kat sana
Aku rasa aku tak bersedia lagi


Kenapa masa berputar dengan cepat
Kenapa masa berlalu dengan cepat
Kenapa masa tak berhenti bila aku mahu ia berhenti
Kenapa doremon itu hanya wujud sebagai imaginasi saja


Tuhan
Aku tak rasa aku mampu
Aku tak rasa yang aku kuat
Aku tak rasa air mata aku takkan jatuh lagi
Aku tak rasa aku gembira bila disana


Tapi aku percaya yang Kau tak menduga aku kalau aku tak mampu
Tapi aku percaya yang Kau ada dengan aku
Tapi aku percaya yang Kau dengar rintihan aku
Kuatkan aku untuk terus disana cuma untuk lagi setahun ini


*Sorry. Aku tak mampu nak kawal emosi lagi.Aku jadi terlalu sedih nak berpisah dengan keluarga,nenek,atuk,kawan kawan baik aku. Aku rasa sebak sangat bila ingat betapa sakitnya aku menahan semua rasa pahit.Aku taktahu sama ada aku boleh ke senyum,ketawa macam kat rumah bila aku kat sana nanti. Maaf airmata aku tak dapat dibendung lagi.Pengalaman hari itu sangat pahit,*

No comments:

SEHATI BERDANSA