TABUNG SAKURA

Tuesday, July 27, 2010

Aku Tak Suka Perasaan Ini

Aku beronline sambil mencari bahan assigment untuk subjek Finance Investment disulami oleh lagu lagu dalam laptop aku. Dan aku tak tahu kenapa aku ada perasaan ni. Perasaan yang aku tak suka. Perasaan yang selalu akan buat mata aku membazirkan airmata. Mungkin betul apa orang kata yang kalau kita nak happy,kita kene dengar lagu yang happy happy.

Okay now tell me,how many song in this world are happy? Aku rasa hampir tiga per empat lagu kat world ni semua lagu yang sedih. Dan aku akan mula terperasan yang that composer or penulis lirik buat that song for me. Sangat tergedixx dan perasaan aku ni. Aku pun tak tahu kenapa. Bila aku dah terperasan macam tu memang habislah. Kang ada je yang aku nak complaint. Okay mungkin hati aku mudah sangat tersentuh.Fullstop!!

*Makin nak puasa,makin ramai orang yang meninggal. Dan ni buat aku termenung sekejap. Semalam sempat jogging satu round kampus je. Seluar aku semakin hari,semakin longgar. 18 hari berdiet. Means that lebih kureng 42 hari lagi hari raya. Tahniah Azza. Teruskan usaha anda!*

No comments:

SEHATI BERDANSA