TABUNG SAKURA

Tuesday, July 27, 2010

Bila Aku

Perghhhh. Tajuk macam lagu Bila Cinta,Ost LBS.hehehe. Saja je tak tahu nak letak tajuk apa. Ni I nak complaint sikit ni. Masalah ni masalah I,tapi I tension macam ni tau. Ni semua gara gara ExpressMusic I yang tenat dan kene fired dari berkhidmat untuk I. Sebabkan ExpressMusic tu jugaklah I tak dapat nak snap picture picture perubahan badan I. Hah!! Jangan nak mengatal mulut nak cakap I dotdotdot okay. I belum berisi tau. So jangan pandai pandai nk keluar news news wind pulak [Lecture OM aku ajar word baru tu. Dalam bahasa melayu ia bermaksud khabar khabar angin. Dan kenapa ayat aku jadi sangat skema sekarang?]

Okay kalau you all semua nak bersimpati,I sebenarnya sekarang guna hp makcik Nokia yang 1661 tu. So simple hp. Without camera,mp3,memory card,picture I yang lawa lawa, mms [dila ko jangan nak ingat mms yang lain pulak! Aku tampar ko kang!],apatah lagi 3g. Yang ada cuma radio yang line macam kambeng je. Sangat mentensioonkan aku dikala malam. Tahu tak yang waktu malam aku memerlukan Faizal Tahir untuk menyanyikan lagu Selamat Malam.Sila lempang aku dengan tamparan yang dahsyat.



Sekarang aku sangat susah untuk berposing.Wah belum tentu kau kurus dengan berjayanya wahai Azza yang macam Lisa waktu tidur.wakakakakakakaakaka. Memang giler perasan aku ni.hahahahahahhaa. Takkan aku nak bawak ke huru ke hilir sony cybershot I tu. Kalaulah I ada Canon DSLR tu. Comfirm I tak malu nak bawak ke mana mana saja I pergi. Rugi wooo kalau kene curi.



Now ni I dah tak boleh nak gedixxx snap picture yang semakin hari semakin jelita. Sila kawal diri anda daripada muntah. I tak boleh nak menafikan lagi yang seluar semakin tak kene pada tempatnya. Wahh,perubahan ini harus kita layangkan pada seluruh dunia! hahahahaha. Tapi kaki aku sangat sakit sebab berjogging semalam dan semalamnya. Aku tak tipu. Picture tak dapat diupload sebab hp I sangat cikai untuk semua tu. So I sangat sedih.

*Menunggu masa untuk berbuka. Hari ni I puasa sunat Nisfu Syabaan. Tq kepada Makcik reminder Zeera sebab remind me. If tak I mesti tak ingat. Hari ni dalam sejarah I hanya belanja RM 4.50 time ke pasar lambak tadi. I berbuka jagung bakar,kueh tiaw and keropok lekor. Sangat jimat! Selamat Berbuka untuk mereka yang juga berpuasa*

No comments:

SEHATI BERDANSA