TABUNG SAKURA

Saturday, July 3, 2010

Bila Aku Tak Mahu

Aku taktahu kenapa kali ini aku berat sangat nak tinggalkan rumah.Aku tak pernah rasa macam ini sekali sebelum ini.Sungguh hati aku tak ada kat sana. Aku rasa sayu sangat nak pergi. Malam tadi aku memang tak dapat tahan sebak. Aku menangis depan laptop. Aku sedih. Segamat buat aku sangat sedih. Even aku sudah selamat packing barang tapi aku macam tak rasa apa. Rasa macam nak campak beg beg itu kat gaung Genting Highlands saja.

Malam tadi kawan kawan baik aku update masing masing punya belog. Dahlah aku tengah sedih story telling dengan Fara,diaorang pergi update lagi yang sedih sedih. Memang banjirlah aku. Even aku dengan diaorang terpisah jauh tapi still contact. Tapi asyik aku je yang call diaorang. Mahu bankrup aku macam tu Dahlah diaorang memang kaki mulut tak boleh diam. Selagi kredit aku ada,selagi itu mulut diaorang bercakap. Memang kawan kawan aku tu kaki membebel a.k.a mak nenek semulajadi. hahahahahahahaahahahahaha

Tapi takpelah aku tetap sayang diaorang. Korang tak payah risaukan aku okey. Selagi aku boleh hidup sendiri and tak mintak duit ataupun makan daripada budak budak yang aku tak suka atau yang tak suka aku,aku still boleh hidup. Aku tak mengemis apa apa daripada mereka. So aku tak perlu malu. Yang penting korang ada dengan aku. Always =)


Natural beauty tak?? hehehehe


Alaa..gambar dengan Fara takde. Takpe nanti lain kali kita jumpa ek Fara. Kita snap picture banyak banyak macam model. Kita realisasikan impian kamu yang terbantut dulu tu dengan impian kita dalam mimpi. Azeera dan Dilla jangan makan hati okey?? lalalalalalalalala..

No comments:

SEHATI BERDANSA