TABUNG SAKURA

Monday, July 12, 2010

Bila Spain Menang, Perut Aku Sakit

Hai semua. Eleh macam ramai je makhluk usha page kau Azza. Entah entah takde siapa yang usha,kau je yang perasan. Ala takpe,aku memang seorang yang dilahirkan untuk perasan.wakakakakakaakakakakakaka. Okay sekarang nak serius kejap. Baca betul betul,serius sekejap!!

Tadi pagi ada game Final World Cup between Spain dengan Holland. Seperti yang dijangkakan oleh sotong, the world cup trophy goes to the Spain. Okay,aku suka even aku tak tahu apa apa. Memang poyolah kau Azza. hahahahahahahaha. Sebab apa aku suka Spain menang walau hakikatnya aku nak Holland bawak balik trophy tu?? Ayat aku tak boleh bla,skema semacam je kan. Hahahahahahaha. Well you know me. Lalalalalalalaa.
Banyaknya aku mengarut ni. Aku suka Spain menang sebab my Tuutttt sokong Spain. Kalau Belanda yang menang aku suka sebab nanti si Tuuttt aku mesti sedih,so that, dia takkan masuk kerja today. Wakakakakakakaka. Gila lalang aku ni kan??

Okay,perut aku time sebelum tidur sangat pedih sampai aku kene telan air suam sebotol. Then aku baru boleh tidur dengan tak berapa nyenyak. Sebabnya tetiba ada segolongan gurls gurls kat kolej aku tengok that match dan menjerit dengan kuat. Point kat sini nak cakap yang aku dapat duduk level bawah this sem. Hope korang faham point aku. hahahahahahahahaha. Dah tu tetiba hidung aku terbau aroma meggi goreng buatan junior aku. Mesti korang pelik kenapa dia buat meggi pagi pagi buta kan?? Alaaa dia nak puasa la hari ni. So aku sambung tidur dan disulami dengan bau meggi goreng. Perut aku kenyang kot dengan bau itu. Tapi dalam hati,pehhhh!! Budak ni cari nahas je makan meggi pagi pagi buta ni. kihkihkihkihkihkih.

Okay,now I nak mandi sekejap. Then nak turun bawah cari roti. Today I tak jadi puasa sebab I malas. Tapi I still in diet okay. Byeeeee!!

No comments:

SEHATI BERDANSA