TABUNG SAKURA

Monday, July 12, 2010

Perutku Pedih



Ambik kau Azza!! Nak sangat diet kan!! Tak pasal pasal perut kau pedih malam malam buta ni. Nak mengadu kat siapa ni?? Aduhaiii. Pedih gila. Dahlah aku tak tahan. Nak menangis dah ni. Sakitnya!!!

2 comments:

ayueverlasting said...

diet pun kena makan...
breakfast, lunch and dinner, ikut time. Makan tengah malam tidak menggemukkan mengikut apakah jenis makanan itu. Sebagai contoh, koko krunch.. atau makan buah... ikut kuantiti yang perlu..

elakkan slimming tea or ubat2 slim nih..haisshh... lakukan senaman.. aerobic kat bilik pun ok... beli cd kitty aerobics ke, ada jual kat tesco rm10 je... :D

my advice, keep fit, not kurus..
jadi kita tak takut untuk makan..

good luck! jgn pedih2 perut lagi..

sakura lover's said...

really?? Okay thank for your advice. Wish me luck okay.hehehe

SEHATI BERDANSA