TABUNG SAKURA

Tuesday, July 6, 2010

Dikelilingi Yang Baru

Hallluuu semua. Hehehe..Bayangkan kalau aku seorang penyanyi yang cakap macam tu depan fans. Mesti semua fans aku terkinja kinja tak sabar nak tunggu aku nyanyikan?? hehehehehe. Ni entry pertama sejak masuk ke hutan simpan Segamat. Wahh sangat membosankan. Tak boleh nak bergosip gosip,mengumpat ngumpat lagi. Hidup sangat bosan tanpa karutan bersama geng geng terbaikku.Argggghhhhhhhhh!!!

Nak story apa ek hari ini. Okay aku nak story pasal life aku yang terbaru kat sini la. Eleh macam bagus je life aku kat sini nak share dengan orang lain. Uweekkkkk!! Alaaa ok what,semester ni aku dikelililingi benda yang baru baru. Tapi dalam hati menyumpah nyumpah. hahahahahahahahaha

Bilik baru, wing baru,roomate baru,katil baru,kunci bilik baru tapi belum dapat,classmate yang baru tapi rasa macam nak lempang diaorang sebab masuk kelas aku,rak makanan baru even aku berikrar nak diet sem ni [ayat macam rasa ada yang nak makan pelempang je],jarak toilet yang baru.

Sem ini aku tak tahulah kenapa UPK [Unit Pengurusan Kolej] tu rajin sangat nak menggubah bilik bilik siswi ni. Benci tau. Time aku nak tukar,dia taknak tukar. Time aku taknak tukar,menyibuk dia tukarkan. Sangat membosankan. Sem ni kene tukar kat bilik lalu lalang. Wahh sangat menyakitkan hati aku. Pantang bukak pintu bilik,orang lalu,mesti orang nak toleh. Asal aku bukak pintu orang lalu,tapi bila aku tutup pintu takde pulak orang nak lalu. Terasa diri ini bagaikan artis yang selalu dikejar paparazzi tau. Bluekkkkk!!! Rasa macam nak tulis "Jangan pandang ke tepi. Disini takda artis".hahahahahhahahahahahahaha. Terover pulak. Jangan jelous okay.lalalalalalallaa

Kali ni jugak aku dapat 3 orang roomates yang baru. Dua orang budak sem 1 [junior loorr,boleh jadi mangsa buli ni], sorang budak sem 6 [next sem dia blaa,aku menjadi raja!hahahahahahaha].Aku malaslah nak story pasal roomates aku semua tu. Kalau korang nak tahu jugak,korang datang jelah bilik aku. Jangan lupa bawak makanan  siap sedia. Makanan tidak disediakan sebab aku tengah diet. Harap maklum.hahahahahahhahahahaa. Giler kejam kan?? Eh taklah kejam sangat.

Sekarang aku rasa malaslah nak pergi mandi. Toilet bukan main jauh lagi. Dah tak boleh berpakaian seksi nak pergi toilet. Kene pakai proper sikit. Sangat menyakitkan hati aku. Sila jangan bayangkan macam mana aku berpakaian. Kalau tidak korang jatuh katil nanti malam. hahahahahahahahahahhaha.

Eeeeeeii banyak giler nyamuk malam ni. Ingat nak tulis panjang panjang sikit. Nyamuk ni potong stim laa. Ehhh,jangan ada yang stim pulak baca belog aku ni. Aku tak menulis benda yang bukan bukan okay. Entry aku dijamin suci tau.Dahlah bye! See u again!

No comments:

SEHATI BERDANSA