TABUNG SAKURA

Wednesday, July 7, 2010

Insyaallah Aku Boleh Dan Kuat

Masuk hari ini semua subjek aku dah tahu siapa lecturernya. Ada yang memang dah dikenal sebab mengajar aku 3 sem berturut dengan rasa yang sangat jemu, ada yang biasa biasa saja tapi ada jugak yang boleh dikatakan menempah maut sebab lecturer tu tegas marking paper. Memang la kalau ikut hati nak elakkan tapi kelas lain full. So nak taknak aku redha jelah.

Sekarang aku dah takda geng dalam kelas. Dalam kelas aku mostly diam jelah,tak banyak nak membebel. So itukan lebih baik daripada mengarut entah apa apa. Memanglah sedih hidup sorang sorang. Tapi takpalah selagi aku rasa aku boleh survive untuk masa setahun ini,selagi itu aku sabar. Sabar itukan separuh daripada iman. Sabar ek Azza, dont cry.

Aku rasa aku boleh. Aku rasa aku kuat nak hadapi semua ini. Ini keputusan aku. So aku taknak ada penyesal sebab ini keputusan aku. Semoga aku tabah. Aku tahu yang aku akan menangis jugak at least satu hari dalam sem ini. Bila dan sebab apa,itu mungkin aku takboleh bagitahu sekarang. hurmmmmmmm

Rindu pulak nak gelak gelak dengan Dila,Zeera,Wahidah,Mok,Twins,Tifa. I miss all of you. Sumpah tak tipu.

*Hope Spain kalah malam ni. Biar ada yang terjun bangunan!!! Padan muka!!!

2 comments:

Unknown said...

germany yg kalah pulak.. akak hampir terjun katil.. hahahaha!

salam kenalan, dear..

Bukan Cinderella said...

really??hahahahahaha..musnah impian kita...hahahahahaha

salam kenalan kak...

SEHATI BERDANSA