TABUNG SAKURA

Saturday, August 28, 2010

Belog Orang Boleh Buat Aku Kaku

Aku bukanlah orang yang suka buat blogwalking. Aku bukannya rajin nak menjenguk belog orang tanpa sebab. Melainkan aku dah bosan tahap kritikal,baru aku singgah mana mana jiran dalam blogger ni. Tadi ada orang jengah belog aku. So detecter aku boleh detect. Dengan rajinnya pergilah buat kunjungan balas. Dan aku terpana,terkaku kat belog dia sampai sekarang. Sanggup berbuka sorang sorang akibat asyik baca belog mamat ni.

Siapa mamat ni? Aku tak kenal. Handsome ke mamat ni? Entah dia tak mention muka dia langsung. Kenapa aku terkaku baca belog dia? Sebab belog dia hidup. Belog dia ada something yang aku suka. Aku suka orang yang menulis dari hati bukan dari fikiran. Sebab bila cerita dari hati, cerita tu jujur tapi kalau cerita lahir dari fikiran, kita akan create cerita yang tak best dan bukan spontan. Aku suka cerita tentang kehidupan. Pengalaman kehidupan. Pengalaman yang kita tak dapat,tapi orang lain dapat. Aku suka baca pengalaman orang. Mungkin pengalaman dia taklah semenarik mana,tapi gaya bahasa dia boleh buat aku terduduk dan terus membaca. Serius aku tak bosan baca belog dia sejak dari pukul 6 petang sampai sekarang. Sangat suka cerita cerita dia.


*Kepada penulis belog tu,thank sebab buat saya ketawa untuk hari ni. Sangat teringin berkenalan dengan awak.*

No comments:

SEHATI BERDANSA