TABUNG SAKURA

Saturday, August 28, 2010

Seronok Jadi Pemerhati

Seronok rasanya hati ni. Ketawa tak lekang dari mulut. Senyum tak hilang dari bibir. Sangat seronok rasa macam ni. Bila tengok gelagat orang buat aku terhibur. Mungkin ramai yang tak tahu,aku sebenarnya suka memerhatikan orang lain. Pantang ada masa,datang mood aku nak perhati gelagat orang. Aku akan senyum dan ketawa sorang sorang. Sangat seronok tengok gelagat orang.

Kekadang aku boleh teringat ingat gelagat orang yang kelakar sebelum tidur. Boleh berair mata aku sebab gelakkan gelagat orang. Tadi aku puas gelak sambil baca belog mamat yang dia kata dia handsome. Sangat seronok kan kalau semuanya lahir dari perbuatan yang spontan dan tak dikawal dengan otak. Serius dengan tu korang boleh ketawa sampai guling guling. Silap silap jatuh katil sekali. hahahahahahaa

Buka facebook,aku duk usha page orang je. Takda kerja,bosan. So godek godeklah page orang. Part yang best bila aku godek page twin aku. Hahahahahahahaha. Nak pecah perut aku tengok gelagat twin maya aku sorang ni. Makin parah mamat sorang ni. Parah nak kawin dah dia nih. Ketawa berdekah dekah aku kalau chat dengan dia. Bahagia sungguh dia. Tahniah wey! Paling tak boleh tahan,dia tak sabar nak kawin. Dah iktiraf makwe dia as a wife. Pehh!! Memang sayang habis hang dengan awek hang kan? Baguslah tu. Cepat cepat bayar hutang duit PTPTN. Nanti baru boleh kawin. Kalau tak hang kene honeymoon dalam negara je. Rugi tak dapat honeymoon overseas. Hahahahahahahahaha.


Nasib tak boleh nak usha page twin kepada twin ni. Aku rasa dia lagi hebat kalau duk tulis ayat ayat geli ni. Rindu nak usha page dia lagi. Tapi aku  mengaku kekadang aku bukan stalker yang baik. Next time aku akan pastikan dia boleh aku usha lagi. hehehe.

No comments:

SEHATI BERDANSA